7.1.12

Γιατί Πίνω;

1. Γιατί έχω πάει σε μέρος που παίζει σκυλάδικα/rnb και δεν μπορώ να το αποφύγω με τίποτα, οπότε κατεβάζω τάκα τάκα 3-4 ποτά για να βγάλω την βραδιά...

2. Γιατί ο τρόπος που με κοιτάνε τα ποτά στην κάβα δεν μου αφήνει άλλο περιθώριο από το να τα ελευθερώσω από την γυάλινη φυλακή τους...



3. Γιατί πίνει κάποιος από την παρέα και αμέσως το εκλαμβάνω σαν πρόκληση για να πιω τα ίδια ή και παραπάνω από αυτόν!

4. Γιατί τα άτομα του αντίθετου φύλου ομορφαίνουν σε συνάρτηση με το ποσοστό αλκοόλ που ρέει στο αίμα μου, οπότε είναι μια ευκαιρία να ρίξω τα υπερυψηλά μου στάνταρ.


5. Γιατί βρίσκομαι σε κάποια εκδήλωση/γάμο/γιορτή όπου παίζει τζάμπα ποτό. Χαζός είμαι να αφήσω την ευκαρία να πάει χαμένη;

6. Γιατί κάποιες φορές πίνω για να ξεχάσω και άλλες φορές πίνω για να θυμηθώ. Στην συνέχεια πίνω για να ξεχάσω αυτά που θυμήθηκα και θυμάμαι άλλα πίνοντας και ξαναπίνω για να ξεχάσω αυτά τα άλλα που θυμήθηκα και τελικά ξεχνάω γιατί άρχισα να πίνω...
(συμπαραγωγή με Πρόεδρο)


7. Γιατί δεν βλέπω να παίρνει ούτε και φέτος πρωτάθλημα η ομάδα μου

8. Γιατί το χρονικό διάστημα που παρεμβάλλεται μεταξύ σκέψης και πράξης καταργείται και κάνω αυτό που θέλω χωρίς ενδοιασμούς, με απρόοπτη κατάληξη τις περισσότερες φορές...


9. Γιατί άρχισα το ποτό για να κόψω τον τζόγο και δεν θέλω να ξανακυλήσω στον βούρκο...

10. Γιατί μεγαλώνει η ιδέα που έχω για τον εαυτό μου και γουστάρω!

Update

11. Γιατί το ελέγχω και πίνω πάντα με μέτρο...
Δηλαδή βάζω τα μπουκάλια σε μια σειρά και όταν φτάσουν σε μήκος το 1 μέτρο αρχίζω και πίνω!

12. Γιατί πίνω; Γιατί Όχι;
(by JRous)

23 σχόλια:

  1. EPIC!!!
    Καλά στο 9 έλιωσα στο γέλιο.
    Επίσης πίνω για να ξεχάσω αυτά που θυμήθηκα και θυμάμαι άλλα πίνοντας και ξαναπίνω για να ξεχάσω αυτά τα άλλα που θυμήθηκα και τελικά ξεχνάω γιατί άρχισα να πίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γουίν,ΕΠΙΚ ΓΟΥΙΝ,ΛΟΛ ΚΑΙ ΡΟΦΛ και τέθοια!!!Επιτέλους κάποιος έπρεπε να τα στοιχειοθετήσει αυτά τα ζητήματα!!!
    Να υποθέσω ότι το έγραψες νηφάλιος,έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Πρόεδρος: Χαχαχαχχα, ήδη το σχόλιο σου προστέθηκε στο 6!!!
    (το λαμβάνω σαν αποπληρωμή για τις παροιμίες που σου έδωσα...)

    @ΧΩΣΤΗΡΑΣ: Όντως νηφάλιος το έγραψα, αλλά τώρα απολαμβάνω τις δάφνες της επιτυχίας μου με ένα ποτήρι παραδοσιακό σκωτσέζικο απόσταγμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητά Παρτάλια, σαν μεγαλύτερη που είμαι οφείλω να σας προστατέψω και να σας δώσω την παρακάτω συμβουλή:
    Το αλκοόλ δεν είναι λύση στα προβλήματά σας.
    Το πολύ αλκοόλ, όμως, είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Αθηνά: ...συνήθως το αλκοόλ δεν μου λύνει προβλήματα αλλά μου δημιουργεί καινούργια! Το πολύ αλκοόλ ίσως με στείλει μια και καλή και λύσει δια παντός τα προβλήματα μου...

    @JRous: Έχεις απόλυτο δικίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 4. Πόσο χαίρομαι όμως όταν την επόμενη μέρα τρώτε το υπερυψηλό ξενέρωμα!

    8. Παρακαλώ να εξηγηθεί. Έχουμε κι ενα σκίτσο να φτιάξουμε.

    9. χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρταλάκια, για άλλη μία φορά έχω λιώσει! Oρθός ο 10λογός σας, αλλά δεν το κατέχω το άθλημα. Το «ρεκόρ» μου είναι 2 σφηνάκια, 1 μπύρα & 1 μαρτίνι. & το αποτέλεσμα; Να ανέβω σε ΟΛΑ τα τραπέζια- σκαμπό- καρέκλες & να τραγουδήσω από μέταλ μέχρι πανταζή & κλαμποτράγουδα. & -ΦΕΥ!!!- υπάρχει & οπτικοακουστικό υλικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Partalia διαβάζοντας το σχόλιο της NamNaira
    8.ΜΗΝ ΤΗΣ ΔΏΣΕΙΣ Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α,θα κάνει μαλακία,δώσε σ' εμένα και θα σε κάνω θεό της μπάλας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @NamNaira:
    4. Doesn't matter had sex!
    8. Λοιπόν νηφάλιος το σκέφτομαι να μιλήσω σε μια κοπελα, να σηκωθώ να χορέψω και διάφορες άλλες τρέλες, γιατί το μυαλό μου λέει συνέχεια "Θα γίνεις ρεζίλι ρε μαλάκα!". Με το ποτό σταματάνε αυτές οι σκέψεις...

    @Λεύκη: και εμένα κάπου εκεί είναι το ρεκόρ μου... το αρνητικό βέβαια!
    Αν θέλεις μπορείς να μας χορηγήσεις αυτό το υλικό... και μη φοβάσαι... το χρειάζομαστε για καθαρά επιστημονικούς λόγους!

    @ΧΩΣΤΗΡΑΣ: Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα, καθαρό αλκοόλ μπόμπες δεν φοβάται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πίστεψέ δε θες!!! Ευτυχώς το απέσπασα & το έχω μόνο εγώ. Ειδάλλως, στο reunion της 10ετίας θα το βλέπαμε με ποπ-κορν & νάτσος σε γιγαντοοθόνες &3D. Αυτό το ντοκουμέντο πρέπει να το καταστρέψω. Απ` την άλλη, βέβαια, μου θυμίζει για ποιο λόγο δεν πρέπει να πίνω πάνω απ` αυτό που μπορώ! Ίσως τελικά σας το στείλω. Έτσι, θα νιώθω πιο ασφαλής που το βίντεο είναι σε ασφαλή blogικά χέρια & υπό την επίβλεψη του επιστημονικού σας δαιμονίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωχ ωχ μπεκροκανάτες γεμίσαμε. Εγω δηλώνω οτι δεν πίνω....πολύ. Εχω και εγώ αποδείξεις απο ξεφάντωμα οπου σηκώθηκα και χόρευα σε καρέκλα τσιφτετέλι.Δεν φταίω εγώ ήταν δωρεάν το κρασί και το παράκανα. Ευτυχώς δεν ήμουν μαζί με τα Παρτάλια .... ή δυστυχώς όπως το δει κανεις.
    Πίνω για να μου περάσει ο πονοκέφαλος
    Για ακόμα μια φορά έγραψες
    ioannis_the_great

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Λεύκη: Πίστεψε με αν αυτό το βίντεο πέσει στα χέρια μας τότε θα έχεις και εσύ ένα λόγο για να πίνεις...
    Κατά τα άλλα είσαι μικρή ακόμα. Και εμένα στην ηλικία σου με χάλαγε το ποτό (Πάλι καλά που δεν υπήρχαν κινητά με κάμερες τότε!!!).

    @ioannis: Είδες ακολουθείς και εσύ την εντολή μου στο Ν.5, εύγε!!!
    Στείλε μου και εσύ το βίντεο να κάνω ένα ποτ πουρί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ''Doesn't matter had sex!''εισαι της ποσοτητας παρταλι οχι της ποιοτητας but ok who am i to judge??
    Παραθετω αληθινο διαλογο μεταξυ δυο φιλων:
    Γ:(εχοντας πιει λιγο παραπανω και ενω κοιταει μια εχμ σαν αυτην της φωτο παραπανω)Ρε φιλε δεν μπορω ακομα ειναι πολυ χαλια
    Δ:ε ναι ρε φιλε ειπαμε εγω ουτε πιωμενος δεν θα πηγαινα μαζι της
    Γ:(εχοντας πιει λιγο ακομα)Κοιτα φιλε ωραια ειναι τελικα!
    Δ:.......Αντε γεια μας!
    Γ:(μετα απο 2 ωρες εχοντας γινει γκολ)Ρε φιλε κοιτα τι μουνι γαμαω!
    Με συγχωρειτε για τις απρεπεις λεξεις αλλα μιας και ημουνα μπροστα δεν μπορουσα παρα να γραψω τον αληθινο διαλογο χωρις να πεσει λογοκρισια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @vickyyy: Μπα καθόλου, είμαι λάτρης της ποιότητας, αλλά 2 φορές μου έχει τύχει τέτοιο περιστατικό και όχι μόνο δεν το έχω μετανοίωσει αλλά το θυμάμαι σαν ωραία ανάμνηση(ειδικά όταν κόπασε η καζούρα από την παρέα...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Hfaistiwnas: Τι άλλο να κάνω; Όταν η ζωή μου δίνει λεμόνια, εγώ βάζω τη βότκα και τον πάγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγώ γι' αυτό πίνω! Όπως είπε και ο λατρεμένος Μπουκόφσκι "Το αλκοόλ είναι πιθανότατα ένα από τα καλύτερα πράγματα που εμφανίστηκαν στη γη". I'll drink to that!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να μου επιτραπεί και μένα να προσθέσω ένα ελαφρώς παραλλαγμένο και αφορμή για ποτό με τέλειο άλλοθι..."I drink to the power i drink to the sound when heavy metal is shaking the ground..."

    Και με headbanging πάντα το ποτό καταλήγει shaken not stirred! Suck on this James Bond!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Littlewind: Ακριβώς! τώρα με οδήγησες στην βιβλιοθήκη για να μάθω και άλλα από τον δάσκαλο. Ίσως διαβάσω αυτό με τις γυναίκες για επόμενο άρθρο...

    @Snake: Άλλως ένας εξαιρετικός λόγος να πίνεις ακούγοντας αληθινά άσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα απαντήσω με Punk κομμάτι αν και δεν είμαι και πολύ φαν..

    http://www.youtube.com/watch?v=0-O-qxYJdpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεκτόν, αν και δεν το είχα ακούσει το συγκεκριμένο άσμα. Πάντως έκανες καλή αρχή αφού δεν μου απάντησες με σκυλάδικο ή rnb...

      Διαγραφή
    2. εγώ ποτέ δεν θα απαντήσω με σκυλιά και τσιφτετελοχιπ-χοπ μόνο άμα κάνω χούμορ, που αντικειμενικά είμαι παρά πολύ καλός..

      Διαγραφή

Προσφορά: Με κάθε σχόλιο δώρο μια απάντηση!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...