7.3.12

BlogΟskar 2012 Part I

Τα παρτάλια με μεγαλη ευχαρίστηση σας παρουσιάζουν τους νικητές των φετινών βραβείων Blogoskar που φυσικά διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία το Blog μας!
Η μεγάλη βραδιά τα είχε όλα... αγωνία, λάμψη και ατέλειωτη διασκέδαση μεταξύ των παρευρισκόμενων...


Παρακάτω σας παραθέτουμε τους μεγάλους νικητές και τις δηλώσεις που αυτοί έκαναν όταν παρέλαβαν το πολυπόθητο αγαλματάκι!


Όσκαρ Α΄Aντρικού Blog: Πρόεδρος Α.Π.Ι.


Όσκαρ Καλλιτεχνικού Blog: Λεύκη η Φλου


Όσκαρ καλύτερου Σεναρίου: Monsieur Cannibal


Όσκαρ καλύτερου κινoυμένου σχεδίου: Vickyyy


Όσκαρ καλύτερων οπτικών εφέ: JRous
(Θα έχει μεγάλο ανταγωνισμό από την Maria αν αποφασίσει ποτέ να φτιάξει blog...)



Φυσικά το παραπάνω το έκανα για να βραβεύσω αγαπημένους μπλόγκερ για τα υπέροχα μπλογκ που έχουν δημιουργήσει, τα οποία παρακολουθώ ανελλειπώς και γιατί έτσι ένοιωθα βρε αδερφέ...
Φυσικά έρχεται και δεύτερο μέρος με περισσότερους νικητές των χρυσών αγαλματιδίων!

37 σχόλια:

  1. Έλιωσα με της Βίκυς!!!
    Διακρίνω έναν ρατσισμό ως προς τους μη μπλόγγερ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά έχω μεγάλη ανυπομονησία για να δω το δικό σου blog και να πάψεις να χαραμίζεις το ταλέντο σου στο μπλογκ του άχρηστου του κουμπάρου...

      Διαγραφή
    2. ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑ αμάν ρε πάρταλε! Δεν έχω χρόνο λέμε! Άσε που αν κάνω μπλογκ, έτσι που το περιμένετε, θα βγει μάπα στο τέλος...

      Διαγραφή
    3. Δεν υπάρχει περίπτωση, θα σε ζαλίσω μέχρι να το αρχίσεις!

      Διαγραφή
    4. Απ' τον επόμενο χειμώνα το συζητάμε. Το καλοκαίρι είναι κοντά.

      Διαγραφή
    5. Άχρηστος κουμπάρος ε αρχίδα;;;;;;Αν δεν ήμουν εγώ κάποια ψυχή δεν θα σου έφτιαχνε αυγουλάκια να τρως να καρδαμώνεις και άλλα πολλά που το στόμα και τα δάχτυλά μου εξακολουθούν να κρατάνε κρυφά...όταν θα έρθει η σειρά σου παπάρα στις "οικογενειακές ιστορίες" θα δεις πως θα τρέχεις

      Διαγραφή
    6. Για αυτό σε αγαπάω!
      Μην φοβάσαι σου έχω και εσένα όσκαρ να παραλάβεις στη συνέχεια...

      Διαγραφή
  2. Τέλεια και η βράβευση αλλά και τα ενσταντανέ! Άντε παίδες, σε καλή μεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μόνο μην τα σκοτώσουν στην μαύρη, μια περιουσία έδωσα...

      Διαγραφή
  3. Τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πήραν Όσκαρ, μα τα πιο θερμά στην αξιαγάπητη Λεύκη Φλου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. του χρόνου θα βάλω και ψηφοφορία για να μην λέτε ότι δεν είμαι και αξιοκρατικός...

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχαχα τα ειπατε ολα ομως!

    Να ευχαριστησω και εσας ομως με την (παλιο)σειρα μου για την βραβευση.

    απειρο ρισπεκτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλον να ευχαριστήσεις... και να του πεις να μου δώσει και εμένα λίγη υπομονή με το καταραμένο το Photoshopι

      Διαγραφή
  5. Εμένανε γιατί με έκανες σαν την Νάντια Μπουλέ (αλλήθωρο); Άμα είχα πιει εγώ οι άλλοι τι είχαν κάνει; Επίσης ετοιμάσου για ροζ μελανιές από τις ματσουκιές..

    Σ'ευχαριστώ πάρταλε με συγκίνησες.και το blog μου συγκινήθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα, γιατί τι έχει το βλεμμα τις Ναντιούλας;
      Έσω έτοιμος για τις ματσουκιές...

      Διαγραφή
    2. θα κλαψει με ροζ δακρυ....!

      Διαγραφή
  6. Κατά κύριο λόγο να συγχαρώ τους βραβευθέντες, για τις ευρηματικές δηλώσεις μετά την παραλαβή των βραβείων!!!
    Επέστρεψες δριμύτερος πάντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...ελπίζω να έχω και τα παρελειπόμενα από το πάρτι που ακολούθησε κάποια στιγμη!

      Διαγραφή
  7. Βραβειο καλυτερου γκαγκ...ο Φουρνος με το παρτι. Δαγκωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το δικό σου θα ήταν γαμάτο με τον Δε Λα Παρτάλ αλλά το κυκλοφόρησες ανεξάρτητη παραγωγή στα σχόλια άλλου μπλογκ!

      Διαγραφή
  8. Εγώ θα πάρω oscar ή χρυσό βατόμουρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχα τα συγχαρητήρια μου στα παιδιά! Είναι όλοι ένας κι ένας. Στο νιάνιαρο (Λεύκη) να δώσουμε και μια πιπίλα δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε γαμώτο πιπίλα!
      Έπρεπε να μιλήσουμε για να μου δώσεις καμία ιδέα...

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στους βραβευθέντες. Το αξίζουν και με το παραπάνω.
    Ο Μονσιέρ με το ένα μάτι εδώ και το άλλο στην Αφρική όλα τα λεφτά.

    Παρτάλι το έχασα το κορμί πατριώτηηηηηηηηηηηη!!!!!!
    Κάνω πίσω όμως γιατί σε συμπαθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχω πεθάνει στα γέλια:D
    Θα σας πω περισσότερα αύριο γιατί νυστάζω τώρα...
    Θέλω να συγχαρώ τον tremens και την Αθηνά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμένουμε για τις εντυπώσεις από την φαντασμαγορική εκδήλωση!

      Διαγραφή
  12. xaxaxa! Δε τα ξέρω τα παιδιά αλλά είναι φανταστική τόσο η ιδέα όσο και η παρουσίαση του όλου θέματος! Πάντα τέτοιες ευφάνταστες αναρτήσεις που να μας κάνουν να γελάμε... Τις έχουμε τόσο ανάγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Είχα και άλλα πολλά στο μυαλό μου αλλά λίγο χρόνο...

      Διαγραφή
  13. μα ζατι με λετε ακομα ροζ ζεν το καταλαβαινω!Απο καποιον πληρωθηκες για να το κανεις αυτο...ομολογησε ποιος ητανε!Χωστηρας?
    Υ.Γ Αποχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου το κάνεις αυτό λατρεία μου!!!
      Εγώ που λάδωσα την επιτροπή για χάρη σου;;;

      Διαγραφή
  14. Ποτάάάάάάάάάάάάάά........ εκκκχχμμμμμ...... συγνώμη!
    Και τσιγάρα βέβαια μην ξεχνιόμαστε!
    Υ.Γ.: Πρέπει να εκτελέσω κάποια χρέη τώρα που έλαβα το παρταλοβραβείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ρε τι χρέη... εσύ εξαιρήσαι γιατί έχεις χρέη προς την μαμά πατρίδα...

      Διαγραφή
  15. Ο μάι γκάντ, ο μάι γκάντ! Αη καντ μπιλιβ δις! Σνιφ- κλαψ- Λυγμ εις τον κύβο!! Θα ακολυθήσει επίσημος ευχαριστήριος λόγος στο μπλογκ. Ευχαριστώ πολύ Παρτάλάκια, και ναι τη γλυτώσατε- ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήτω!!! Γιατί σε φοβήθηκε το μάτι μου...
      Αναμένουμε τον συγκινητικό σου λόγο!

      Διαγραφή

Προσφορά: Με κάθε σχόλιο δώρο μια απάντηση!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...